سامانه پرسش و پاسخ مدیریت آموزش به عنوان جایگزین تماس تلفنی معرفی و راه اندازی شد.
با هدف افزایش دقت و سرعت پاسخگویی به مخاطبان و کاهش حجم تماس های آنان با مدیریت آموزش، «سامانه پرسش و پاسخ مدیریت آموزش» معرفی و راه اندازی شد.
این سامانه در «میز کاربری» فراگیران سامانه آموزش خادمان فرهنگی قرار گرفته و مخاطبان محترم می توانند با کلیک روی آن، به «سامانه پرسش و پاسخ» دسترسی داشته باشند.
پرسش ها در دسته بندی های مختلف قابل ارسال است و سوالات ارسالی در اولین و کوتاه ترین فرصت توسط کارشناسان آموزش دفاتر استانی یا منطقه ای بعثه مقام معظم رهبری پاسخ داده می شود و کاربران پس از دریافت پاسخ کارشناسان، می توانند آن گفت و گو را به اتمام برسانند و روی «بستن پیام» کلیک کنند یا با ارسال سوال جدید، آن گفت و گو را ادامه دهند تا به پاسخ نهایی خود دست یابند.
مخاطبانی که در سامانه آموزش خادمان فرهنگی پرونده دارند می توانند از میز کار خود یا نشانی ذیل، از سامانه پرسش و پاسخ مدیریت آموزش استفاده کنند:
https://ticketing.amoozeshbeseh.ir
همچنین چنانچه مخاطبان بخواهند اطلاع رسانی روند پرسش و پاسخ خود را در پیام رسال بله دریافت نمایند، می توانند از لینک قرار داده شده در سامانه پرسش و پاسخ، به بازوی پرسش و پاسخ در پیام رسان بله منتقل و با کلیک روی «شروع» عضو بازو (ربات) شوند.